Artikel

Over de relatie tussen schoolradio, schooltelevisie en leerkrachtenbibliotheek en de opvattingen van leerkrachten: een onderzoeksnotitie

Author: Paul Lerno

  • Over de relatie tussen schoolradio, schooltelevisie en leerkrachtenbibliotheek en de opvattingen van leerkrachten: een onderzoeksnotitie

    Artikel

    Over de relatie tussen schoolradio, schooltelevisie en leerkrachtenbibliotheek en de opvattingen van leerkrachten: een onderzoeksnotitie

    Author:

Abstract

Dit artikel handelt over de relatie tussen de opvattingen van leerkrachten en de volgende twee factoren: de frequentie van het volgen van schoolradio en schooltelevisie en de frequentie van het gebruik van de leerkrachtenbibliotheek. Vastgesteld wordt dat beide factoren o.m. een aspect bijscholing omvatten. Gesteld wordt dat voldoende aanduidingen voorhanden zijn om het opzetten van enkele fundamen­tele onderzoeksprojecten te rechtvaardigen.

How to Cite:

Lerno, P., (1982) “Over de relatie tussen schoolradio, schooltelevisie en leerkrachtenbibliotheek en de opvattingen van leerkrachten: een onderzoeksnotitie”, Tijdschrift voor Sociologie 3(2), 109–116. doi: https://doi.org/10.21825/sociologos.85806

Downloads:
Download PDF
View PDF

156 Views

22 Downloads

Published on
20 May 1982
License