Volume 28 • Issue 4 • 1999

Inleiding


Communicatiewetenschappen en nieuwe media: een inleiding

Guido Fauconnier and Piet Porteman

1999-09-01 Volume 28 • Issue 4 • 1999 • 2–3

Onderzoeksartikel


Toe-eigening van ICT door kleinschalige ondernemers: een interpretatieve analyse van adoptie en gebruik

Jo Pierson

1999-09-01 Volume 28 • Issue 4 • 1999 • 4–26

De consumptie van lokale media: lokalisme, lokale media en de relatie tussen subjectief ervaren problemen, informatie-interesse voor en -consumptie van lokale media-inhouden bij Vlaamse internetgebruikers

Jo Steyaert

1999-09-01 Volume 28 • Issue 4 • 1999 • 27–44

Onderzoeksverslag


Gebruik van Internet als financieel-economische informatiebron bij lezers van de Financieel-Economische Tijd

Heidi Lagast

1999-09-01 Volume 28 • Issue 4 • 1999 • 45–52

Het gebruik van nieuwe media door de Vlaamse bevolking: eerste resultaten van een grootschalig onderzoek

Jo Steyaert and Piet Porteman

1999-09-01 Volume 28 • Issue 4 • 1999 • 53–59

Abstracts


Abstracts

1999-09-01 Volume 28 • Issue 4 • 1999 • 60–60