Volume 13 • Issue 4 • 1984
Artikel
Hollywood versus Europa: de internationale politieke economie van media-beelden
Jeremy Tunstall
1984-01-01 Volume 13 • Issue 4 • 1984 • 1–5
Sekse-stereotypen en seksistische ideologie in reclame: literatuuronderzoek gevolgd door een kwantitatief-retorisch onderzoek van reclameteksten
Marie-Jeanne de Roubaix
1984-01-01 Volume 13 • Issue 4 • 1984 • 6–11
De ombudsman van de Zweedse pers
Dirk Voorhoof and Jo Baert
1984-01-01 Volume 13 • Issue 4 • 1984 • 12–15
Congresverslagen
The second international conference on popular music studies: over de positieve en negatieve aspecten van spraakverwarring
Gust De Meyer
1984-01-01 Volume 13 • Issue 4 • 1984 • 19–20
Eindverhandelingen
Lijst eindverhandelingen van de drie Vlaamse Universitaire Centra voor Communicatiewetenschappen R.U.Gent - V.U.Brussel - K.U.Leuven, academiejaar 1981-1982
1984-01-01 Volume 13 • Issue 4 • 1984 • 23–27
Feiten en meningen uit de mediawereld
Feiten en meningen uit de mediawereld
Jan Drijvers and Wim Van Der Biesen
1984-01-01 Volume 13 • Issue 4 • 1984 • 21–22