Fauconnier, G. & Porteman, P.,
(1999) “Communicatiewetenschappen en nieuwe media: een inleiding”,
Communicatie: tijdschrift voor communicatiewetenschap en mediacultuur 28(4),
2–3.
doi: https://doi.org/10.21825/communicatie.91423
Fauconnier,
G & Porteman,
P.
(1999) 'Communicatiewetenschappen en nieuwe media: een inleiding',
Communicatie: tijdschrift voor communicatiewetenschap en mediacultuur.
28(4)
:2–3.
doi: 10.21825/communicatie.91423
Fauconnier,
G & Porteman,
P.
Communicatiewetenschappen en nieuwe media: een inleiding. Communicatie: tijdschrift voor communicatiewetenschap en mediacultuur. 1999 9;
28(4)
:2–3.
doi: 10.21825/communicatie.91423
Fauconnier,
G
& Porteman,
P.
(1999, 9 1). Communicatiewetenschappen en nieuwe media: een inleiding.
Communicatie: tijdschrift voor communicatiewetenschap en mediacultuur
28(4)
:2–3.
doi: 10.21825/communicatie.91423