Rombouts, K., Veldeman, K. & Fauconnier, G.,
(1987) “Jong geleerd is oud gedaan?: een onderzoek naar de invloed van tabaksreclame op jongeren”,
Communicatie: tijdschrift voor massamedia en cultuur 17(1),
21–34.
doi: https://doi.org/10.21825/communicatie.91110
Rombouts,
K , Veldeman,
K & Fauconnier,
G.
(1987) 'Jong geleerd is oud gedaan?: een onderzoek naar de invloed van tabaksreclame op jongeren',
Communicatie: tijdschrift voor communicatiewetenschap en mediacultuur.
17(1)
:21–34.
doi: 10.21825/communicatie.91110
Rombouts,
K , Veldeman,
K & Fauconnier,
G.
Jong geleerd is oud gedaan?: een onderzoek naar de invloed van tabaksreclame op jongeren. Communicatie: tijdschrift voor communicatiewetenschap en mediacultuur. 1987 3;
17(1)
:21–34.
doi: 10.21825/communicatie.91110
Rombouts,
K Veldeman,
K
& Fauconnier,
G.
(1987, 3 1). Jong geleerd is oud gedaan?: een onderzoek naar de invloed van tabaksreclame op jongeren.
Communicatie: tijdschrift voor communicatiewetenschap en mediacultuur
17(1)
:21–34.
doi: 10.21825/communicatie.91110