De Meyer, G.,
(1983) “Het "Department of Popular Culture" aan de Bowling Green State University (Ohio, USA)”,
Communicatie: tijdschrift voor massamedia en cultuur 12(4),
27–28.
doi: https://doi.org/10.21825/communicatie.90963
De Meyer,
G.
(1983) 'Het "Department of Popular Culture" aan de Bowling Green State University (Ohio, USA)',
Communicatie: tijdschrift voor communicatiewetenschap en mediacultuur.
12(4)
:27–28.
doi: 10.21825/communicatie.90963
De Meyer,
G.
Het "Department of Popular Culture" aan de Bowling Green State University (Ohio, USA). Communicatie: tijdschrift voor communicatiewetenschap en mediacultuur. 1983 1;
12(4)
:27–28.
doi: 10.21825/communicatie.90963
De Meyer,
G.
(1983, 1 1). Het "Department of Popular Culture" aan de Bowling Green State University (Ohio, USA).
Communicatie: tijdschrift voor communicatiewetenschap en mediacultuur
12(4)
:27–28.
doi: 10.21825/communicatie.90963